Strona Konferencji Infrastruktura Krytyczna Miast
Biuletyn Informacji Publicznej spółki Sądeckie Wodociągi
994
Pogotowie
wodociągowe
(18) 443-86-43

Aktualności

Zamiast kwartalnie - płać miesięcznie!

To już możliwe. Wystarczy, że przejdziesz na e-fakturę Sądeckich Wodociągów. Specjalnie dla naszych Klientów uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK). To łatwe i wygodne rozwiązanie, na pewno bardziej przyjazne dla domowego budżetu.  – Usługa ta daje możliwość podzielenia dotychczasowej faktury na trzy. Regularne, ale częstsze płatności mniej obciążają domowy budżet – mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Sądeckich Wodociągów.   

Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-BOK i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana). Następnie wybrać opcję miesięcznych rozliczeń w zakładce sprawy. 


Korzystając z e-boka zyskujesz m.in.:

  • szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
  • bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
  • powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).

Z e-boka korzysta już ponad 1400 osób. Zapisz się i Ty. 


Dodatkowe informacje pod numerami telefonów 18 41 41 228 lub 18 41 41 216. 


*Mieszkańcy spółdzielni, wspólnot czy STBSu rozliczani są miesięcznie przez administratora budynków. Administratorzy w większości korzystają z ekologicznego rozliczania, jakim jest e-bok. 

 



 

Logo Sądeckie Wodociągi. 

 

 

Naszą misją jest skupiać uwagę na działaniach na rzecz sądeczan i sądeczanek. Naszymi codziennymi działaniami wspieramy obszary zrównoważonego rozwoju Nowego Sącza i okolic.

Otwórz: Sądeckie Wodociągi działania CSR

Historyczne zdjęcia sądeckich wodociągów, zobacz jak wyglądała budowa rurociągów i zakładu pomp.

Otwórz: Historia sądeckich wodociągów
Fundusze Unijne  RP Małopolska
Awarie i remonty