
Spółka Sądeckie Wodociągi to kilka budynków. Budynki mieszczą się w Nowym Sączu, Starym Sączu i Świniarsku.
Pracują w nich ludzie, którzy zajmują się sprawami związanymi z dostawą wody dla ludzi i odprowadzaniem ścieków z budynków.

Spółka podzielona jest na części. Te części to działy. Każdy dział zajmuje się innymi sprawami.

Główna siedziba Spółki to budynek w Nowym Sączu przy ulicy Wincentego Pola 22.
Tutaj możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
Ujęcia wody znajdują się: w Starym Sączu, ul. Podegrodzka 41B i w Świniarsku, Świniarsko 133.
Oczyszczalnia ścieków znajduje się w Nowym Sączu przy ul. Wiklinowa 4

Dziennik Podawczy. Wystarczy wejść do budynku. Jest na wprost korytarza.
Tu powiesz jaką sprawę chcesz załatwić.
Dowiesz się, co masz dalej robić.

Spółka otwierana jest o 7.00 i zamykana o 15.00.
W poniedziałki dział Sprzedaży jest czynny od godziny 8:00 do 16:00.

Do budynku Spółki dojedziesz autobusami nr 9, 51 i 52.
Na ulicę Wincentego Pola 22 możesz dojechać autobusem numer 52.
Przystanek gdzie trzeba wysiąść jest przy budynku Spółki na ulicy Wincentego Pola.
Autobus numer 9, 51 zatrzymuje się na przystanku Ogrodowa - Park z drugiej strony budynku Spółki.

Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, przed wejściem do Spółki jest miejsce do zaparkowania. Miejsce to jest oznaczone niebieską kopertą.

Aby załatwić swoją sprawę nie trzeba przychodzić do Spółki.
Możesz napisać zwykły list, przesłać e-mail lub poprzez komunikator internetowy – ebok.swns.pl
Adres pocztowy to: Sądeckie Wodociągi Spółka z o.o., ul. Wincentego Pola 22, 33-300 Nowy Sącz.
Adres e-mail to: biuro@swns.pl

Jeśli jesteś osobą niewidomą lub mającą duże problemy z widzeniem także możesz załatwić wszystkie swoje sprawy. Poinformuj ich o Twoich problemach ze wzrokiem i powiedz jak można Ci pomóc. Pracownicy Spółki pomogą załatwić Twoją sprawę.
Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Spółki SW.