Strona Konferencji Infrastruktura Krytyczna Miast
Biuletyn Informacji Publicznej spółki Sądeckie Wodociągi
994
Pogotowie
wodociągowe
(18) 443-86-43

Aktualności

Ta darmowa usługa pomaga wykryć awarię w Twojej domowej instalacji

Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta prawie 3500 osób. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie. Usługa daje wiele możliwości, a dzięki połączeniu jej z odczytem wodomierzy on-line (poprzez koncentratory) pomaga wykryć wyciek w instalacji wewnętrznej klienta.

Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw można załatwić z pozycji swojego komputera lub telefonu komórkowego. Wystarczy:

  1. Wejść na stronę www.swns.pl.
  2. Kliknąć ikonkę e-BOK.
  3. Zarejestrować się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

 

Film zachęcający Klientów Sądeckich Wodociągów do założenia Internetowego Konta Obsługi Klienta eBOK.

Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:

  • szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
  • elektroniczne płatności,
  • bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
  • powiadomienie SMS o nadmiernym zużyciu wody (podejrzenie awarii).

Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń z przedsiębiorstwem.

Więcej informacji można uzyskać pod numerami telefonów: 18 41 41 228, 18 41 41 216, 18 41 41 217. 

 

Naszą misją jest skupiać uwagę na działaniach na rzecz sądeczan i sądeczanek. Naszymi codziennymi działaniami wspieramy obszary zrównoważonego rozwoju Nowego Sącza i okolic.

Otwórz: Sądeckie Wodociągi działania CSR

Historyczne zdjęcia sądeckich wodociągów, zobacz jak wyglądała budowa rurociągów i zakładu pomp.

Otwórz: Historia sądeckich wodociągów
Fundusze Unijne  RP Małopolska
Awarie i remonty